Participem a la Nit Europea de la Recerca!

 

QUÈ ÉS?

La Nit Europea de la Recerca se celebra cada any l’últim divendres de setembre en més de 300 ciutats de 30 països de tota Europa. El seu objectiu és apropar la recerca, la innovació i els seus protagonistes, els científics i científiques, a la ciutadania d’una forma planera i divertida. Així, tot tipus de públic, des d’escoles, famílies i canalla fins a joves o adults de totes les edats, podreu conèixer i ser partíceps de la ciència del vostre territori a través de diferents activitats com tallers, xerrades, espectacles, experiments, observacions astronòmiques i jocs.

 

Aquest any, el lema és “Recerca pel canvi”, amb el qual es vol transmetre la importància de la recerca de les institucions catalanes i la seva repercussió en el nostre dia a dia

 

 

I NOSALTRES, QUÈ FAREM A L’ESCOLA?

L’alumnat de sisè s’ha proposat el repte de saber si la ciutadania coneix la nostra escola i per fer-ho, han preparat unes enquestes i han anat per grups a diferents barris de Sant Feliu.
El divendres 27 de setembre ens presentaran la seva recerca i els resultats que han obtingut. A més, tindrem la visita i xerrada d’una arquitecta experta, l’Érika Börjesson, que ens endinsarà en el tema “Com fer visible l’invisible”?

Acabarem la jornada amb una festa organitzada per l’AMPA amb activitat sorpresa inclosa!