Comparatives and Superlatives Quiz

Com és habitual, al llarg d’aquest primer trimestre, els alumnes de sisè han treballat al voltant de les estructures comparatives i superlatives en anglès. A partir d’aquí, van investigar i van crear preguntes, com per exemple: Which is the smallest country in the world? Who’s the richest person in the world?

Després, vam ajuntar per crear un joc a la plataforma Kahoot, eina digital molt motivadora per ells.

Aquí us deixem l’enllaç per si voleu jugar i demostrar els vostres coneixements. Si voleu jugar amb més gent i que cadascú es connecti amb el seu dispositiu, haureu de clicar en “host live” i tenir un compte en kahoot.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>