INVESTIGUEM EL COS HUMÀ. 4tA

Aquest mes estem treballant el projecte de la salut a l’escola així que per tal de familiaritzar-nos millor amb diferents aspectes del nostre cos hem tingut l’ocasió de participar en una interessant investigació a l’estil CSI a l’Ecometròpoli, dins el recinte Torribera.
A partir d’un seguit de pistes que ens ha proporcionat el monitor consistents en petjades, parts de l’esquelet, empremtes digitals i d’altres, hem anat per grups indagant la persona responsable d’un hipotètic crim.
Ha estat molt divertit i ens hem sentit com autèntics actors i actrius de la sèrie televisiva. L’activitat també ens ha ajudat a entendre una mica millor l’estructura del nostre aparell locomotor.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *