LES PRINCESES TAMBÉ ES TIREN PETS!

Quantes vegades hem explicat contes… Els nostres alumnes a cicle inicial n’escolten un munt, però n’hi ha que deixen petjada i, aquest titulat: “Les princeses també es tiren pets” n’és un. Aquest conte ens conta la història sobre una nena que es diu Laura, la qual té un dubte molt important després d’una llarga discussió a classe sobre la Ventafocs. El seu amic Marcel ha confessat que la famosa i delicada princesa es tirava molts pets. Afortunadament, son pare, a qui li agraden els llibres i les bones històries, posseeix un llibre secret de les princeses en el qual la Laura trobarà les respostes a tots els seus dubtes. Els nens de primer s’han imaginat com serien aquestes princeses que es tiraven pets: La Ventafocs, la Bella dorment, la Sireneta i les han dibuixat.