LA MARTA SOLSONA A L’ESCOLA!

El  passat 7 de març vam tenir el gran plaer de tenir a l’escola a la Marta Solsona!

La Marta és una gran escultora nascuda a Barcelona que després d’estar molts anys dedicant-se al món empresarial, va decidir donar un gir a la seva vida a través de l’art. La seva obra es caracteritza per representar temàtiques clàssiques i realistes, sobretot figures humanes modelades amb fang i bronze. A Santa Coloma tenim la sort de comptar amb una de les seves peces “La Sardana” al parc Europa.  Tal i com ens va explicar ella mateixa, a través de les seves obres ha volgut transmetre la esperança per a un món millor en el que els nens i nenes són els protagonistes del demà mitjançant la pau, la solidaritat i la estima. Vam gaudir d’una estoneta amb ella assistint a la conferència “por amor al arte” en la que ens va explicar el procés per fer una peça escultòrica, ens va ensenyar amb tot detall unes quantes obres que va portar a l’escola i va respondre totes les nostres preguntes i curiositats. Si voleu cercar una mica més d’informació podeu entrar a Internet i observar les seves obres, moltes d’elles vinculades amb el futbol ja que el seu marit, que també ens va acompanyar i que veureu a les fotos, va ser porter de l’Espanyol fa uns quants anys…. Aquí us deixem unes fotografies de l’estoneta compartida. Gràcies Marta per regalar-nos el teu temps i el teu saber i gràcies Susana per fer-ho possible!

1rA i B