Escola Serra de Marina: Un projecte compartit!

L’escola és un espai de creixement personal pels alumnes i per a tots els agents educatius que en formen part: Nens i nenes, pares i mares, famílies, mestres i altres treballadors de l’escola. Per això volem conèixer la vostra opinió sobre alguns aspectes de l’escola ja que és essencial per la millora del nostre centre i fer créixer aquest projecte compartit que és l’escola Serra de Marina.

A més a més volem que vosaltres us pugueu implicar participant de la vida del centre és per això que volem que us apunteu i ens digueu en quines activitats voldríeu participar com a voluntaris per poder anar teixint així les col·laboracions que fan créixer la nostra escola.

Accés al formulari d’inscripció per participar en les activitats de l’escola i valoració del centre