Crònica de Sant Jordi

La festa de Sant Jordi tot i que es concentra en un dia és en realitat la conclusió d’un procés. Com aquest any Sant jordi ha caigut en diumenge a l’escola l’hem celebrada el divendres anterior.

Totes les classes han treballat d’una manera o altra la creació literària en prosa o en vers i han presentat les seves obres als Jocs Florals de l’escola. Com ja és també tradicional a les hores de sortida els alumnes de Cicle Superior han organitzat venda de llibres, nous i de segona mà, i roses de paper.

Ell Jocs florals d’Educació Infantil van tenir lloc al matí. totes les classes van pesentar la seva obra conjunta i van rebre un onsequi en reconeixement ala feina feta.

Per la tarda els alumnes de Primària van gaudir primer d’una dinàmica per donar a conèixer l’origen i el significat d’aquesta festa i van culminar la tarda amb l’entrega de premis dels Jocs Florals