25È ANIVERSARI PASTISSOS

CONCURS DE PASTÍSSOS
Com ja sabeu, durant aquest curs estem celebrant els 25è aniversari de l’escola. Així doncs, el passat 20 de desembre, després de fer un mosaic d’alumnes i mestres al pati, vam repartir els premis del concurs de pastissos. S’ha de dir que tots eren molt creatius i estaven molt ben elaborats. Al jurat ens va costar molt decidir quins podien ser els pastissos guanyadors ja que tots mereixien tenir un premi. Tenim un pastís guanyador per a cadascuna de les quatre categories: el pastís més emotiu, el pastís més divertit, el més original i el més cooperatiu.
Per descobrir, qui han sigut els guanyadors i les guanyadores us convidem a veure el vídeo. Esperem que us agrada i que gaudiu de la mateixa manera que nosaltres vam gaudir.