PROJECTE: APADRINEM L’ALZINA

Aquest divendres 21 d’abril, es va dur a terme un acte que està emmarcada dins del Projecte “Apadrinem l’Alzina del Quelàs”.  A primera hora del matí, els i les alumnes de Cicle Superior es van dirigir cap a Alzinera acompanyats del seus respectius mestres. Abans d’arribar-hi, van fer una petita parada sota l’ombra d’una altra alzina que està a prop de l’Alzina del Quelàs.

L’acte va començar amb un recital de poesia amenitzat amb música per part dels nens i nenes de sisè. A continuació, van tenir el plaer d’escoltar a la Sra. Dolors Sans recitant un  breu poema sobre el nostre arbre. Més tard, es va  llegir el compromís d’apadrinament i posteriorment el van lliurar a un representant dels nens i nenes de cinquè, per a que ells i elles continuïn el projecte el proper curs. Tot seguit, sota l’atenta mirada del públic, l’alumnat de cicle superior va cantar una cançó sorgida d’un dels poemes recitats i titulada ” Tanquem els ulls”. En finalitzar l’acte, es va donar un esqueix d’olivera a l’Ajuntament com a petit detall d’agraïment i l’associació de l’Alzina va regalar una bossa reutilitzable als assitents.

La jornada va acabar amb un esmorzar de coca i xocolata, gràcies a l’Ajuntament de Miralcamp.

Per veure les fotografies de l’acte, cliqueu a la imatge de sota.