28è CONCURS CANGUR – Cicle Superior-

Aquest curs  2022-2023 hem tornat a participar al concurs matemàtic Cangur. Aquest  consta d’una sèrie de reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada amb diverses opcions de resposta per a cada problema, en el qual es treballa el raonament, la lògica i l’enginy mitjançant problemes  molt engrescadors. Aquest any han participat 12.848 alumnes de cinquè curs i 13.551 alumnes de sisè a nivell de tota Catalunya.

Ens agradaria felicitar a tot l’alumnat de Cicle Superior per la seva implicació i esforç. A més a més, aquest any estem d’enhorabona ja que dos alumnes de la nostra escola, concretament  Artald Bardají Furman i Júlia Calafell Mor han quedat classificats entre els 5,5% dels millors en la seva categoria a nivell de Catalunya.

Moltes felicitats a tots i totes!

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies.

1. Srta. Noemí

Enhorabona a tot l’alumnat de Cicle Superior!!!!!

I recordeu que, l’èxit és la suma de petits esforços repetits dia rere dia 😀