Expresión Oral en 4º

Este último trimestre en Expresión Oral hemos estado preparando un breve Noticiario.
Las noticias, preparadas individualmente y representadas en equipo, podían ser reales, divertidas o inventadas.
!Lo importante es expresarnos en otra lengua! y desarrollar destrezas y habilidades en castellano a través de una actividad lúdica, motivadora… Llegeix més»

MESUREM A 2n

Mitjançant unes activitats, l’alumnat de segon utilitzant eines estratègiques d’aprendre a aprendre al seu ritme, han anat desenvolupant unes habilitats i coneixements competencials de mesura. S´ho han passat molt bé. Si cliqueu la foto ho veureu.

MÀQUINES SIMPLES I CIRCUITS ELÈCTRICS A 4t

Aquest últim tema de Medi Natural hem treballat les MÀQUINES.
L’activitat principal ha estat la construcció, amb materials reciclats, d’una màquina simple.
A més, amb l’ajuda dels pares, també hem construit un petit circuit elèctric que l’hem presentat en format maqueta.
Aquestes maquetes les hem exposat al passadís… Llegeix més»

APRENEM LES PRINCIPALS RELIGIONS MIRANT, JUGANT, AGRUPANT,… C. INICIAL

A Cicle Inicial hem introduït l’existència de les diferents religions a través dels símbols, després les cartes ens han ajudat a classificar, aparellar, agrupar, anomenar i, el més important, a fer-nos adonar que el món és molt gran amb persones que pensen, celebren, vesteixen, resen… Llegeix més»

1st grade: VIDEO IN, ON & UNDER

The 1st grade pupils are learning about the prepositions IN, ON and UNDER.  They think and say an English sentence using these prepositions and school objects.
They decide to make this video to show what they know. Watch their video, listen to them and enjoy it! Good job!… Llegeix més»

6th grade: ENGLISH DAY

Last Friday morning the 6th grade students participated in the 8th ENGLISH DAY of Pla d’Urgell with other schools.
This year it was different because they did it virtually, but they enjoyed it so much. It was full of games and activities and they shared moments… Llegeix més»

PROJECTE INTERDISCIPLINARI: COM SOC JO?

En les darreres setmanes, tot l’alumnat de l’escola ha treballat el projecte interdisciplinari: COM SOC JO?. Cada cicle li ha donat una perspectiva diferent, en funció dels interessos de l’alumnat.
Han sigut dues setmanes intenses on ha primat principalment la cerca d’informació del tema i compartir… Llegeix més»