CELEBREM LA MONA

El passat divendres dia 22 vam elaborar unes mones boníssimes que vam anar a menjar-nos al Parc de la Boletera. Petits i Mitjans vam passar una tarda fantàstica.
Esperem que la Comunitat de Grans hagin guadit molt a les Colònies. Us hem trobat a faltar!!!
Podeu veure… Llegeix més»

COLÒNIES TAMARIT – Com. GRANS

L’alumnat de la comunitat dels grans hem passat uns dies inoblidables gaudint d’un entorn privilegiat al voltant de l’antic poble de Tamarit i ben a prop de la Móra.
Emmarcat dins l’eix temàtic dels pirates han realitzat jocs de descoberta de l’entorn i molt lúdics. També… Llegeix més»

L’AUTOBÚS MNACTEC

Ahir i avui, hem tingut aparcat al davant de l’Ajuntament, l’autobús itinerant del Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC) i no podíem desaprofitar aquesta ocasió per poder-hi pujar!
L’alumnat de 2n i 3r, de la Comunitat de Mitjans, ens hi hem… Llegeix més»

Els/les alumnes de 3r confeccionen material d’Educació Física

Durant aquestes setmanes els/les alumnes de 3r han dedicat unes estonetes de la classe d’Educació Física a confeccionar un joc reutilitzant material i així allargar la vida útil dels objectes i evitar la generació de nous residus.

Per això en grups de 3 han pensat en les possibilitats que podien tenir els seus materials, han indagat en la seva imaginació i han confeccionat el joc. Un cop elaborat, han exposat els jocs a la resta de companys i companyes i hem pogut jugar amb cada un d’ells.

L’experiència ha estat molt satisfactòria, el que a priori semblava un repte complicat d’assolir, finalment ha resultat ser un aprenentatge per a tots i totes, coneixent nous jocs i sobretot respectant-los amb els seus pros i contres.

Us deixem unes quantes fotos fent clic aquí!

8M – DIA DE LA DONA

Avui, en commemoració del Dia Internacional de la Dona (8M), tot l’alumnat i mestres ens hem reunit al pati de l’escola per escoltar una lectura de l’alumnat de 6è i crear conjuntament un mural de papallones com a símbol de bellesa, llibertat i transformació de… Llegeix més»

Visitem l’Ajuntament de Miralcamp

Aquest matí, l’alumnat de 3r de Primària hem visitat l’Ajuntament de Miralcamp. L’alcalde Melcior Claramunt i el tinent d’alcalde Javier Lupón ens han rebut a la sala de plens.
Els nens i nenes han tingut l’oportunitat de fer diverses preguntes sobre el funcionament, l’organització, els treballadors,… Llegeix més»