IMPLICA’T + amb Sant Jordi

En el marc del Projecte Implica’t + aquest curs hem proposat una activitat per Sant Jordi ben diferent.

Un grup d’alumnes de 4t, 5è i 6è s’ha preparat unes lectures en castellà de “La colección de histórias de la Tierra”.

Històries tradicionals, llegendes, faules, mites… d’arreu del planeta i els hem relacionat amb els Principis de La Carta de la Terra i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Les lectures estan presentades en un tauler digital (Padlet) i per a poder-les escoltar haureu de descarregar el codi QR amb el vostre dispositiu mòbil o bé fer doble clic a l’enllaç directe a la lectura.

Per accedir a aquesta audios, cliqueu a la imatge de sota.