Un any més… celebrem la castanyada!

Un cop més, amb l’arribada de la tardor, comencen els preparatius per una festa ben tradicional, la Castanyada!

Després de molt parlar-ne, el dia abans vam començar a preparar els panellets; ingredients a punt, mànigues amunt i… mans a la massa!

Un cop els vam tenir preparats, uns pares i mares voluntàries van portar-los al forn Queralt perquè els coguessin (gràcies!).

El dia següent vam tenir la visita de dues castanyeres molt eixerides! Que contentes es van posar quan els d’infantil els hi van cantar i ballar la seva cançó! A més, també vam visitar l’exposició de moniatos… cada any són més originals!

Un cop arribat el moment de la festa, vam tenir un munt de sorpreses!!

Els alumnes d’infantil i de cicle inicial vam assistir a la representació teatral del conte de la castanyera que van fer unes mares i un pare… que bé ho van fer! Mireu que atents estàvem!

Mentrestant, els alumnes de cicle mitjà i superior van gaudir d’un espectacle de bombolles que va organitzar l’AMPA. Quina passada!!!

Finalment, quan van entrar les famílies vam degustar els deliciosos panellets que havíem preparat i les castanyes que van torrar les castanyeres. Mmmmm…. us van agradar? A nosaltres ens van encantar! Per acabar la festa vam ballar, cada classe, la cançó que havíem preparat.

Esperem que gaudíssiu de la festa tant com ho vam fer nosaltres!