Treballem amb música a Educació Física

La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Roda de Berà al llarg d’aquests dies ha organitzat un programa esportiu adreçat a l’alumnat de la nostra Escola Salvador Espriu.

L’objectiu és introduir la pràctica esportiva amb suport musical adaptat en horari lectiu, que inclogui la participació de tot el centre, dels més petits als més grans. La dansa dins dels currículums de l’educació ajuda en la millora d’habilitats cognitives, la millora d’habilitats motrius i en la millora d’habilitats sensorials i expressives. Ballar reforça el benestar emocional, crea vincles i ens ajuda a socialitzar.

La Regidoria d’Esports vol facilitar l’accés a l’esport amb la finalitat d’una educació esportiva a tots els alumnes del municipi. Moltes gràcies, Sergio i María.

Aquí us deixem un petit vídeo d’aquests dies.