Visitem la biblioteca municipal de Roda de Berà

Durant aquest segon trimestre, els alumnes d’educació infantil hem visitat la Biblioteca municipal de Roda de Berà.

Els nens i nenes de la classe dels conills i de les ovelles de P3 vàrem ser els primers, ens van explicar el conte “Max, el valent”, un gatet que volia caçar un ratolí però primer havia de descobrir quin aspecte tenen els ratolins.

Els nens i nenes de la classe dels peixos i dels dinosaures de P4, vam escoltar el conte de “La Cabra Goluda”.

Per acabar, als nens i nenes de la classe dels dracs de P5, ens van explicar el conte “El ramat”.

Ens va agradar moltíssim! Quan vam acabar, vam fer el nostre personatge del conte i, per acabar la visita, vam mirar altres contes de la biblioteca.

Com podreu observar a les fotos, ens ho hem passat súper bé!