Sant Jordi 2019

Com cada curs, l’escola ha celebrat el dia de Sant Jordi. Els mestres van passar el matí fent activitats relacionades amb la diada amb els alumnes.  Els grups de 6è, amb la col·laboració de pares i mares, van muntar com cada any dues parades de llibres i roses. Una a la plaça de la Sardana (al centre del poble) i l’altra a l’escola (a la zona del bibliopati). Fins la una del migdia les famílies podien venir per comprar llibres i roses amb els seus fills.

A la tarda vam celebrar el certamen literari. Si esteu interessats en saber com va anar, llegiu l’article següent!

Us deixem amb unes imatges de com va anar aquest dia tan bonic.