VII Certamen Literari Salvador Espriu d’Or

El passat 23 d’abril es va dur a terme l’acte de lliurament de premis literaris de la VII Edició Salvador Espriu d’Or amb una àmplia participació de tot l’alumnat del centre. Hi participen tots els/les alumnes del centre, des de P5 d’Educació Infantil fins a 6è de Primària amb produccions de creació pròpies i escrites en llengua catalana.

L’acte va comptar amb la presencia del cap gros Salvador Espriu, que juntament amb un grup d’alumnes de cinquè van  ballar acompanyats pel so de les gralles en finalitzar la celebració.

Aquest any com a novetat cal destacar que durant l’entrega de premis, es van anar intercalant diverses actuacions musical on el fil conductor era la festa de Sant Jordi.

TEXTOS GUANYADORS

P5: Abubakr el Habs