Quarta Galeria d’Art a l’escola Salvador Espriu

Benvolgudes famílies,

L’art és l’eina per excel·lència de la creativitat, la imaginació i l’expressió interna. Els infants de l’escola el treballem a consciència i pensem que crear una galeria oberta a les famílies és una manera de continuar obrint les portes de la nostra escola perquè pugueu compartir moments amb els infants. Per això us esperem el dia 12 i 13 de desembre a les 16 :30 h a la quarta galeria d’art de l’escola on podreu gaudir de les propostes que han elaborat els nens i nenes del Salvador Espriu.

Us adjuntem el cartell que ha realitzat la Lia Navarro, alumna de l’escola, després de treballar el cartell com a tipologia textual. La resta de cartells, que ha realitzat l’alumnat de 3r, també estarà exposat a la galeria.

Salutacions cordials