Participació de l’escola al XVIII Certamen de lectura en veu alta

Avui ha tingut lloc a la biblioteca de la nostra escola, la selecció dels finalistes del certamen de lectura en veu alta de les diverses categories a les quals participem; grumets vermells ( alumnat de cicle mitjà) i grumets verds ( cicle superior). El jurat ha estat format per la Cristina Serrano, Sandra Montané, Yolanda Lebrijo, Miriam Hidalgo i Gemma Barceló. Tots i totes els/les participants han llegit molt bé i ha estat molt difícil fer la selecció. No obstant finalment d’acords amb els criteris establerts, s’ha decidit que la Rabah El Amri de 4t sigui la finalista de grumets vermells i l’Alba Jové de 6èB la finalista de grumets verds. També s’ha nomenat un/a suplent en cada categoria, la Candela Avilés per grumets vermells i l’Ariadna Sánchez pe grumets verds.