L’ESCOLA SALVADOR ESPRIU AMB LA MARATÓ

L’escola Salvador Espriu, un any més, vol mostrar la seva solidaritat amb La Marató de TV3. Aquesta edició pretén divulgant, sensibilitzant i entretenint obtenir els fons per donar un important impuls a la recerca en les Malalties Minoritàries, poc freqüents i  que afecten un màxim de 5 persones per cada 10.000 habitants. Inclouen un conjunt de malalties molt diferents entre si, però tenen en comú que acostumen a ser greus, cròniques, progressives i discapacitants.

L’escola col·labora en les activitats organitzades per l’Ajuntament de Roda de Berà, juntament amb els altres centres del municipi, realitzant postals de Nadal. El diumenge 15 de desembre, dins dels actes i activitats organitzats per l’Ajuntament a la Plaça de la Sardana per ajudar a recaptar fons, es posaran a la venda les postals.

Us animem a col·laborar perquè cada pas endavant, encara que sembli petit, és una gran victòria.

Per això, La Marató del 2019 compta amb nosaltres!

Us deixem un enllaç per si voleu més informació: