Ens acomiadem a les piscines

Com ja és tradicional, enguany vam celebrar el sopar-comiat a les piscines amb els dos grups de sisè que acaben la primària amb nosaltres.

La cita va ser el 14 de juny, dijous, a la tarda, a les piscines municipals. Quan encara lluïa el sol tothom es va poder banyar per fer una mica de gana per al sopar. Cap a les nou tocades vam seure a taula, en el mateix recinte, en companyia de socorrista i mestres. Com que no havíem tingut prou aigua amb la primera remullada, ens vam tornar a submergir a la piscina fins a les onze, que és quan mares i pares van venir a buscar els i les protagonistes de la festa.

La gresca va tenir mèrit ja que, l’endemà era dia d’escola i calia aixecar-se aviat del llit. Val a dir que la majoria va complir amb tot: la festa i l’escola.