Coneixem la Yayoi Kusama

Les classes dels italians i dels francesos hem conegut l’artista Yayoi Kusama.

Després de buscar informació sobre ella hem après que és una artista japonesa que dibuixa, pinta, fa escultures… Les seves obres són sempre molt vistoses i és que la Yayoi té passió pels punts i així ho demostra en totes les seves produccions. A nosaltres ens va semblar que és una artista molt divertida i vam decidir que li podíem fer un petit homenatge.

La idea és fer una estructura amb capses i ampolles per poder-la exposar al passadís i convidar-vos a que vingueu a veure-la.

De moment ja hem començat a decorar-les i esperem seguir descobrint-la quan tornem a l’escola.
Us animem a fer les vostres creacions a casa seguint les obres inspiradores de la Yayoi i així poder fer una bonica exposició quan tornem a l’escola.

Podeu veure què i com hem començat a decorar en el següent àlbum.