Certamen de lectura en veu alta

Un any més la nostra escola participa en el certamen de lectura en veu alta que organitza el Departament d’Educació. Avui hem celebrat la semifinal del certamen per decidir l’alumnat representant del nostre centre a la categoria de grumets verds i a la categoria de grumets vermells. El jurat ha estat conformat per Montse Blasco, representant de la biblioteca municipal Joan Martorell Coca de Roda de Berà, Sandra Montané, coordinadora del servei de menjador i Àfrica Serra, cap d’estudis de l’escola.
Enhorabona a tots i totes per la vostra participació, als membres del jurat els hi ha costat molt decidir els finalistes donat l’elevat nivell de lectura dels infants.

Les guanyadores que representaran l’escola a l’institut Francesc Vidal i Barraquer : Mar Nieto (categoria de grumets verds) i Emma Aguilar (categoria de grumets vermells).

Felicitats!