Certamen de lectura en veu alta 2021

Estimades famílies,

Un any més, el Salvador Espriu hem participat al CERTAMEN NACIONAL DE LECTURA EN VEU ALTA. Aquesta és la seva 17ª edició.

El curs passat el certamen ja es va reinventar per poder-se adaptar a les circumstàncies de la pandèmia. Enlloc de fer-lo presencial es van enregistrar els participants i es van publicar els vídeos al canal Youtube del certamen. Així doncs, degut el gran èxit que va tenir aquesta adaptació, enguany s’ha apostat per mantenir aquest format.

Com ja sabeu participem en la categoria de Grumets Vermells (Cicle Mitjà) i de la categoria de Grumets Verds (Cicle Superior). A la categoria de grumets vermells els concursants havien de llegir un fragment del llibre La balada del Petit Jack, de Mikel Valverde, i en la categoria de grumets verds un fragment de Pau Casals i el noi que tocava el violí, de Jordi Sierra i Fabra.

Aquest any, com en les edicions anteriors, cada aula ha escollit els seus dos representants. Posteriorment, el jurat de l’escola, ha escollit el guanyador de la categoria de Grumets Vermells (Cicle Mitjà) i de la categoria de Grumets Verds (Cicle Superior). Els vídeos de les dos guanyadores han sigut enviats a l’organització del certamen que és qui decidirà els guanyadors de cada servei territorial.

Així doncs, us comuniquem que la guanyadora dels Grumets Vermells de la nostra escola és la Iria Quiroga Paredes de 4tA. Per altra banda, la guanyadora dels Grumets Verds és la Vanessa Robles Dengra de 6èB.

Volem felicitar tot l’alumnat que ha participat al certamen i els volem animar que ho segueixin fent en les properes edicions. Els representants de cada aula han sigut els següents:

GRUMETS VERMELLS:

3rA: Roger Cañellas Gutiérrez i Valeria Rodríguez Hernández