Celebrem el 10è aniversari com escola verda i la festivitat de Sant Jordi a l’escola

Enguany fa deu anys que som escola verda i hem preparat un conjunt d’activitats per tal de celebrar-ho. Coincideix també amb la celebració de Sant Jordi a l’escola, i per això també realitzem el certamen literari Salvador Espriu d’Or. A continuació us fem un breu resum de les activitats que hem programat i us animem a participar en aquelles que tenim obertes a les famílies.

De l’11 al 14 d’abril activitats d’educació ambiental per l’alumnat de la comunitat de petits: (el/la mestre/a tutor/a ja us informarà de manera més detallada de l’organització de l’activitat):
I3 Fan un terrari per caragols
I4 Un món de colors
I5 Sortida a la Pedrera de l’Elias

Del 17 al 20 d’abril activitats d’educació ambiental per a la comunitat de mitjans i grans: (el/la mestre/a tutor/a ja us informarà de manera més detallada de l’organització de l’activitat)
1r: Les abelles de la mel

2n Sortida al Cucurull

3r Cicle de l’aigua i elaboració d’un mètode per depurar l’aigua

4t Visita a la deixalleria de Roda de Berà

5è Fem paper reciclat

6è: Descoberta de la Platja Llarga i ELs Madalers

Activitats literàries:
Contacontes de la mà de les famílies voluntàries per tot l’alumnat de l’escola.
Fantastic show: L’alumnat de sisè de la nostra escola ens fan una representació teatral en anglès.
L’alumnat de l’institut ens expliquen contes en anglès.
Exposició de còmics en anglès realitzats per l’alumnat de l’institut.

Divendres 21 d’abril: Tallers de reutilització tèxtil i entrega de premis del certamen literari
Matí:
Realització de tallers de reutilització tèxtil. Cada mestre/a responsable de la realització del taller informarà l’alumnat del material necessari; si és el cas.
Tarda:
Entrega de premis del certamen literari Salvador Espriu d’Or amb la presència del cap gros del Salvador Espriu.
Parlaments dels delegats verds, bufada d’espelmes del pastís verd, plantada de l’arbre commemoratiu i enterpanada (a càrrec de l’AFA).

Dilluns 24 d’abril: Fashion revolution day/ dia de la roba sostenible.
Durant el matí exposició i presentació, al pati de primària, dels tallers realitzats per part de l’alumnat de l’escola. A partir de les 12:00h fins a les 12:30h exposició/presentació oberta a les famílies. Entrada pel pati de primària.
Durant tot el dia trobareu al vestíbul de l’escola un punt RID (regalo, intercanvio i dono). Les famílies podeu portar a l’escola tota aquella roba que ja no utilitzeu i que creieu que se li pot donar una segona vida. Habilitarem un espai on lliurement qui vulgui podrà emportar-se aquelles peces de roba que necessiti.
Cada alumne/a li pot fer arribar la roba al/ a la seu/seva tutor/a corresponent. Data límit: 19 d’abril.