Teatre Cirvianum-“Conseqüències”

L’últim dimarts d’abril els i les alumnes de Cicle Superior vam anar al Teatre Cirvianum de Torelló a veure “Conseqüències”  de la companyia Moveo.

Una companyia que des de 2005 porta als escenaris internacionals un treball de creació que explora les possibilitats narratives del cos i la riquesa expressiva del moviment.

Concretament a “Conseqüències” explora, a través del moviment, les relacions entre realitat i ficció en la nostra vida quotidiana i en el temps accelerat en què vivim. Un treball – irònic i alegre – sobre la possibilitat de sentir-se fora de lloc, desfasat, d’anar un temps tard i sobre les conseqüències que en resulten.

Els i les alumnes dels Quatre Vents vam anar a Torelló amb tren i després de veure l’obra, vam tornar pel camí de l’hora. És una sortida que val molt la pena per l’aspecte artístic, però també per la seva part lúdica.

Va ser un dia molt intens i gairebé ens atrapa la pluja!

Veure fotos.