Taller d’alimentació saludable

El 10 de gener, un grup alumnes de l’IES Antoni Pous ens van venir a visitar per portar a terme un taller sobre Alimentació Saludable.

L’objectiu del taller era donar a conèixer tots els aspectes que s’han de tenir en compte a l’hora de tenir una alimentació equilibrada i saludable.

Ens van parlar dels diferents grups d’aliments i com es crea un plat saludable a partir de les quantitats òptimes de cada grup d’aliments. Els alumnes van haver d’inventar un plat saludable, que posteriorment van poder compartir amb la resta de companys.

Una temàtica molt interessant que ha anat relacionada amb el projecte de la Nutrició que actualment estem portant a terme.

Fotos del taller