Setena setmana d’activitats!

Hola a tots i a totes!

Com esteu? Esperem que tot estigui bé i que pugueu anar gaudint d’aquestes petites sortides!

Com cada dimecres us enviem algunes tasques a fer. Aquesta setmana us demanem que feu un petit experiment a casa i ens envieu un vídeo on l’expliqueu. Segur que surten molts experiments diferents!

A més a més, com que aquest any no hem pogut celebrar l’English Day a l’escola, trobareu un enllaç amb propostes d’activitats per a tots els cicles. Només us demanem que ens envieu l’activitat final que és per a tots els cursos i teniu fins al dimecres 27 per enviar-la.

També trobareu una tasca d’Educació Física i, com cada setmana, unes activitats pels alumnes de l’Aula d’Acollida on podreu repassar el vocabulari de l’escola.

En els següents documents trobareu totes les tasques a fer per aquesta setmana:

Molts ànims i fins aviat!