Projectes a 3rB

Durant aquest tercer trimestre els i les alumnes de 3r B hem pogut triar el projecte que volíem. Després de fer votacions els dos més escollits varen ser:

• Egipte i les mòmies
  • D’on provenen els nostres noms i cognoms?

Per tal de donar inici al projecte ens vàrem proposar quines eren aquelles preguntes que volíem investigar i descobrir. Llavors a través del Classroom ens plantejaven diferents Reptes que hem hagut d’anar resolent. Per tal de resoldre’ls hem hagut de fer una recerca extensa d’informació. A partir d’aquesta hem pogut respondre a totes les preguntes que teníem des d’un principi. Hem pogut aprendre moltes coses noves que no sabíem sobre el tema que havíem escollit i ens hem fet tots uns experts en Egipte i en els nostres noms i cognoms.

–Enllaç a les fotos–