Iniciem el tercer trimestre!

Bon dia a tothom!

Com han anat les vacances de Setmana Santa? Segur que han sigut de les més rares que heu viscut mai…

Van passant els dies i de moment no podem tornar a l’escola…I les ganes de veure-us a tots, van creixent i creixent.

Com que hem d’estar a casa, us seguim enviant les propostes de feina per aquesta setmana (recordeu que les enviem els dimecres i teniu una setmana per fer-les i retornar-les).

Tasques 15 d’abril

A partir d’ara, que iniciem el tercer trimestre,  és recomanable enviar totes les tasques per correu electrònic (que tots ja coneixeu) per tal que nosaltres les rebem. Som conscients que fer les feines a casa no és igual que fer-les a l’escola, i entenem que l’organització de cada família és diferent…. Per tant, calma, no us angoixeu… tothom arribarà allà on bonament pugui. A poc a poc… i qualsevol dubte,…en parlem. Us podeu posar en contacte amb nosaltres i segur que trobarem una solució.

Podeu enviar les tasques Amb qualsevol format (ja sigui una fotografia feta amb el mòbil, havent treballat de dret a l’ordinador, adjunant un fitxer…).

ESTEM EN CONTACTE!!!