Activitats per fer i recordeu…TOT ANIRÀ BÉ

Bon dia a tothom.

Com esteu? Nosaltres, la Marta i l’Anna, esperem que estigueu bé, sense poder sortir de casa, però bé.

Penseu que ningú pot sortir de casa si no és necessari….

Suposem que a estones tindríeu ganes de sortir al carrer, de passejar, d’anar a l’escola… Però no patiu, tot passa i poc a poc tornarem a la normalitat. TOT ANIRÀ BÉ!Resultat d'imatges per a "rainbow"

Penseu en les emocions que hem treballat (alegria, ràbia, ira, fàstic, por i tristesa)….

Dibuixeu i expliqueu com us sentiu…. Aquests dies ens pot anar d’allò més.

I en Dalí??? Qui se’n recorda? Serieu capaços de fer un rellotge tou amb plastilina? O dibuixar-lo a ell amb els seus llargs bigotis? O fer un quadre (amb llapis, amb pintura…) surrealista?

També us deixem algunes activitats que us poden ajudar a repassar i a recordar algunes coses que fèiem a l’escola! A veure si us animeu a fer-les…

Activitats per aquesta setmana

Però no us oblideu d’explicar a les famílies el que us passa pel cap, US PODEN AJUDAR!

Us trobem a faltar!!!!! CUIDEU-VOS MOLT I MOLTS PETONS