Taller de baldufes

Aquest curs és difícil fer excursions per culpa del maleit Covid que no vol marxar de la Terra de cap de les maneres.

Els nens i nenes de tercer havíem d’anar a Torelló, al Museu de la Torneria,  però era impossible.

Les nostres mestres van parlar amb el director del Museu i van decidir que ja que nosaltres no hi podíem anar vindrien ells a l’escola i així ho vam fer.

Els divendres 6 i 13 de novembre vam fer el taller de baldufes. No vam veure tot el museu, però en Joan i els seus amics  van portar a l’escola la  col·lecció de baldufes del museu. Sabeu que n’hi ha de tots els llocs el món? És una passada i a més ballen totes fins i tot una que era petita com una formiga.

Després ens van ensenyar a nosaltres com fer ballar una baldufa. Sembla molt fàcil, però no ho és. Ells en saben molt i fins i tot van a concursos però porten moltes hores d’entrenament. Hi havia un senyor que té més de 80 anys que li fa fer el què vol.

Per tal que n’aprenguem ens van regalar una baldufa a cada un de nosaltres perquè ens entrenem. A veure si algun dia en sabem tant com ells.

Ens va passar la tarda volant!

Moltes gràcies a tothom per fer-ho possible.