Seguim….

Bon dia famílies,

Aquí teniu l’enllaç de la padlet amb les propostes d’aquesta setmana: Padlet SETMANA 10: amb les mans…

Amb la nova padlet, estrenem també el mes de juny, que ens està regalant matins assolellats i tardes de pluja per refrescar l’ambient  i regar els boscos, camps, ciutats i pobles.

Us portem noves propostes, mitjançant les quals els vostres fills i filles hauran de moure els dits amb precisió, destresa i habilitat. Algunes d’aquestes activitats ja les fem a l’escola durant les estones que ens dediquem a treballar la motricitat fina.

Els dits, les mans, la pell… aquest òrgan que ens transmet tantes sensacions! Com trobem a faltar el contacte amb els infants, les moixaines, els petons i l’escalfor d’una bona abraçada. Cada dia que passa queda una mica menys per tornar-nos a trobar!

Fins la propera setmana,

I, com sempre, totes les propostes a la padlet d’educació infantil: Escola Quatre Vents – Propostes d’Educació Infantil