Els primers dies pels més petits de l’escola

Començar l’escola a P3 és un nou repte per als vostres fills i filles, i els petits de l’escola ja han començat la seva gran aventura!

El procés d’adaptació, l’infant ha de conèixer un nou espai, nous companys/es i les noves mestres, i poc a poc ha d’anar agafant confiança i seguretat per sentir-se a còmodes i segurs.

Durant aquest primers dies hem fet petites activitats; jugar a la caseta i amb les nines, amb els cotxes, el tren, els animals, hem enganxat gomets, pintar i dibuixar,… També hem anat el pati, hem jugat al sorral i amb les motos i les bicicletes.

Han sigut uns dies molt especials on hem viscut moltes emocions.

Volem compartir algunes fotos de com van ser els primers dies d’escola. Podreu veure-les clicant al següent enllaç:

Fotos adaptació P3 curs 2021-22