NOU ENIGMA!

Nens i nenes de l’escola, aquí teniu un altre enigma per resoldre!!

Apa a pensar, i, quan tingueu les quatre pistes (o abans si ja el sabeu), voteu!!

Com vam fer l’altre vegada:

en el cas d’educació infantil i cicle inicial, un personatge;

en el cas de cicle mitjà i cicle superior un personatge també.

Les pistes seran a la paret enfront de la biblioteca, al passadís. Podeu anar pensant, amb ajuda de les pistes, qui deu ser, en cada cas, el vostre enigma.

Quan ja hi siguin les quatre pistes penjades podeu demanar a les vostres tutores un paper, que tindran preparat, on hi podreu posar la resposta i el vostre nom i curs, i el ficareu dins la bústia que hi haurà la última setmana a l’entrada de l’escola.

Una altra via per enviar les respostes és deixant un comentari a sota d’aquest article amb el vostre nom i curs. Ep, les mares, pares, tiets i tietes també podeu jugar. Endavant!

Si algú sap, o es pensa que sap, la resposta abans de tenir totes les pistes, ssssssssssssssssssssssssstttttttt!! no la dieu a ningú!!!!

EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL

PISTA 5

primaria

Ara ja podeu votar!!!

Teniu temps fins dimecres dia 30!!