A L’ATENCIÓ DELS EX-ALUMNES DE L’ESCOLA

Com ja sabeu, cada any durant la festa de la castanyada hem obert les portes de l’escola als ex-alumnes del centre. D’aquesta manera podien venir a visitar els seus antics mestres i jugar amb els companys que encara conserven a l’escola. Aquest any, però, hem decidit realitzar un petit canvi en aquest sentit, i creiem que el millor dia per rebre la visita d’ex-alumnes és la jornada en la qual celebrem la rua de carnaval.  Creiem que l’ambient festiu d’aquest dia és el més idoni perquè vinguin a veure’ns, ja que durant la celebració de la castanyada la seva visita quedava una mica deslluïda, i durant la rua de carnaval pensem que poden passar-s’ho millor. A més a més, als alumnes de l’escola els farà il·lusió poder-los mostrar les disfresses que hauran estat preparant durant els dies anteriors.

Així doncs, benvolguts ex-alumnes, en comptes del dia de la castanyada aquest curs us convidem a visitar-nos durant la rua de carnaval. Fins ben aviat!

PRESENTACIÓ DEL NOU EQUIP DIRECTIU

Benvolgudes famílies, com potser ja sabeu, aquest nou curs 2018-2019 ve acompanyat per alguns canvis en l’equip directiu de l’escola. Després de la jubilació de la Matilde Olmo el curs passat, la composició del nou equip directiu queda estructurat de la següent manera:

Secretària: Sílvia Àvila

Cap d’estudis: Montse Matas

Direcció: Laura Planas

Entomem aquesta nova etapa amb moltes ganes i amb molta il·lusió, i amb l’objectiu de portar a terme les tasques que ens pertoquen com a equip directiu de la millor manera possible. Per qualsevol assumpte i/o dubtes que tingueu restem a la vostra disposició.

Molt bon curs 2018-2019 a tothom!

Visita a la biblioteca

Redactors alumnes de 5è A: Noa Montero, Iker Villar i Sean Hernández.

El dia 31 de març els alumnes de 5è A i B vam anar a visitar la nova Biblioteca Municipal BBVA de Manlleu.

A l’ entrar la bibliotecària ens va fer una bona acollida, ens van explicar com funcionava l’ordinador electrònic de préstec i retorn de llibres, ens van ensenyar els diferents espais: la zona de lectura dels adults, l’espai dels ordinadors i com funcionava, els punts d’informació, vitrines on hi ha llibres de la història de Manlleu, etc.

Després vam anar a la secció de literatura infantil i juvenil on ens van fer recomanació de tota una colla de llibres adequats per la nostra edat.

ÀLBUM FOTOS