La Castanyada

Resultat d'imatges de visca la castanyada imatge

Aquest any ni el fred, ni la pluja ens ha espantat de celebrar la Castanyada.

El dimarts a la tarda, la Castanyera acompanyada de l’Albert Verd va passar per les classes d’Educació Infantil a recollir les castanyes. Li vam cantar alguna cançó i junt amb els seus ajudants es va emportar les castanyes. La mateixa tarda vam anar a la biblioteca on alguns alumnes de 5è i 6è ens van explicar contes.

Arriba el dia de la Castanyada. Els alumnes d’Educació Infantil hem fet un tastet de fruites de tardor. I a la tarda hem celebrat la Castanyada, primer anant al gimnàs a ballar unes danses vestits de castanyers i castanyeres i després cadascú a la seva classe a menjar-nos les castanyes. Mireu que bé ens ho hem passat!!!

La Castanyada