RECOLLIDA DE L’OLI A L’ESCOLA

LA RECOLLIDA DELS POTS AMB OLI USAT, ES FA ELS DIJOUS A LES 3:15 DE LA TARDA

Gràcies a tots i a totes!!!

Manlleu és l’única ciutat de la Catalunya Central on totes les escoles del municipi s’han apuntat al Projecte.
Amb la voluntat de continuar essent escola verda, els Quatre Vents de Manlleu s’ha sumat al Projecte EDUCO de recollida d’oli domèstic usat. I com aquesta escola, 6 més de primària i dues de bressol de Manlleu.
Amb tot, la capital del Ter és l‘única ciutat de la Catalunya Central on totes les escoles del municipi s’han apuntat al Projecte. A més a més, és al primer lloc on s’hi sumen escoles bressol.
Es tracta d’un programa educatiu, mediambiental, social i energètic que té per objectiu la recollida del residu d’oli domèstic per fer-ne biodièsel.