La nostra filosofia

Els i les mestres que formem part de l’equip pedagògic de l’escola Quatre Vents de Manlleu tenim molt d’interès en promoure actituds de preservació, cura i respecte del medi natural.

En el nostre projecte educatiu hi consta literalment el següent paràgraf:

“La nostra escola té interès a preservar el medi inculcant als alumnes actituds de protecció ambiental, de respecte vers la natura i de gestió dels recursos naturals. La tria dels residus, el reciclatge i la reutilització de materials també formen part de la nostra proposta educativa.”

A tot això cal afegir que l’indret on està situada l’escola, rodejada de camps de conreu i a les afores de la població, encara ajuda més a viure d’acord amb la natura i els cicles que marquen les estacions de l’any.