Projecte Escola-Club Bàsquet Manlleu

Des de l’escola, us volem comunicar que estem portant a terme un projecte amb el Club Bàsquet Manlleu per promoure el bàsquet a les escoles.

Hem iniciat una sèrie de tornejos de bàsquet amb els alumnes a les hores del pati dels dimecres. En principi, es porta a terme amb alumnes de 4t durant el 1r i 2n trimestre.

D’aquesta manera, els alumnes poden jugar, arbitrar els partits i compartir estones amb altres companys, això sí, ara acompanyats de un jugador del Club Bàsquet Manlleu que ajuda en les tasques durant aquest torneig i ensenya als alumnes el joc des de una altra perspectiva.

Esperem que sigui una molt bona experiència per ells, pel Club Bàsquet Manlleu i per la dinamització dels nostres patis.

Moltes gràcies