Inici 3r trimestre Ed. Física

15/04/2020

Hola nens/es,

Què tal? Com aneu? Espero que estigueu tots bé. Us volia comentar alguns canvis que tindrem a partir d’aquesta setmana:

1. El format de les activitats tal i com les vaig penjar fa dues setmanes canvia. Ara no us penjaré una programació setmanal, sinó que us faré una proposta, un repte, una altra activitat a escollir, etc (segons la setmana).
  2. A continuació us demanaré (si m’heu de fer arribar alguna cosa) que m’ho envieu a la següent direcció: -els alumnes de Cicle Mitjà a : (escola4ventsedf@gmail.com) i els alumnes de Cicle Superior a (antoniocas@quatrevents.org). És molt important que em poseu el vostre nom. Espero poder tenir totes les adreces actualitzades per la propera setmana. D’aquesta manera us ho enviare directament.
  3. Si no teniu la manera de fer-me arribar alguna tasca en concret, no patiu, no us amoïneu. El que sí heu d’intentar és, principalment, estar actius i fer exercici cada dia… és molt important. En el cas que sí ho pugueu fer amb totes, perfecte, com més m’envieu millor.
  4. Cada setmana (dimecres), penjaré dues activitats: una per cicle mitjà (3r i 4t) i una altra per cicle superior (5è i 6è).
  5. Recordeu que la direcció de correu que us he dit abans serà a partir d’ara el nostre mitjà de comunicació.
  6. Treballar d’aquesta manera és nou per tots/es i hem de pensar que és un repte, i que d’aquest repte hem d’aprendre tots/es, és a dir, que anem tots/es junts/es de la mà. Estic segur que posareu el millor de vosaltres per poder fer les activitats i que farem d’aquest 3r trimestre una gran aventura.

Una abraçada,

Antonio Castellano (Mestre d’Ed. Física)

Cicle Mitjà 15-04-2020

Cicle Superior 15-04-2020