#JOEMQUEDOACASA: LA REVISTA D’UN CURS INOBLIDABLE

Al llarg de tot aquest confinament, els alumnes de 5è han estat treballant de forma interdisciplinar, les matèries que haurien fet a l’escola presencialment. Una d’elles, la llengua, mitjançant textos en format diversos.

Fent un repàs del que ha estat aquest curs tan inesperat, vam demanar als nois i noies de 5è que fessin un article sobre un moment especial d’aquest curs. A continuació teniu la revista, com a resultat de tot això, des de l’inici de curs fins a l’arribada del confinament. Així com també, tot el que d’alguna manera hem deixat de fer o bé, hem adaptat a les circumstàncies “confinades”: la Cantània, el Ball de Dimonis … Gaudiu de la lectura!