Comissió de Servei Despertador i Casals

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

A l’escola no es tanquen les portes a final de juny. Molt al contrari, s’ofereix una escola d’estiu durant el mes de juliol i també els primers dies de setembre.

Un reguitzell d’activitats diverses per a tots els nens nenes que durant alguna setmana més volen continuar venint a l’escola, continuar estant en contacte amb els seus amics i amigues, i alhora passar-s’ho molt i molt bé fent diferents activitats.

Aquesta comissió s’ocupa d’elaborar conjuntament amb un equip de monitors, el programa de l’Escola d’Estiu per tal que totes es activitats que s’hi duen a terme estiguin ben coordinades, siguin adequades i aconsegueixin ser tot un èxit.

Des de fa relativament poc temps aquesta comissió també s’encarrega de coordinar els monitors per tal de poder oferir el servei Despertador. Aquest servei permet que els nens puguin estar a l’escola de 8 a 9 del matí, atesos per uns monitors, mentre no arriba l’hora de començar les classes.