BONES FESTES!!!!!

Amb aquesta imatge, tota la comunitat educativa de l’escola Puigberenguer us vol desitjar BON NADAL i un FELIÇ 2017

postal-2016-copia

BENVINGUDA AMB NADALES EN ANGLÈS

Aquests dies últims dies de trimestre, els alumnes dels diferents cursos de primària ens han rebut a l’entrada de l’escola cantant Nadales en anglès. Tots ho han fet molt bé! Felicitats a les mestres d’anglès!!!

Aquí us deixem una petita mostra representativa de les diferents nadales, en fotografies i un video. Per veure-ho, heu de clicar damunt les imatges.

MERRY CHRISTMAS!!!

20161219_090210-copia

PIU, PIU PIU…

Els alumnes de P3, els més petits de l’escola, hem après un poema i amb aquest us volem desitjar a tots molt BON NADAL!!!

PREPAREM L’AMIC INVISIBLE A CICLE SUPERIOR

Aquests darrers dies, les sessions de plàstica les hem dedicat a preparar els regals de l’amic invisible. A cinquè hem fet unes llibretes amb motius nadalencs i a sisè, uns mussols amb pinyes i feltre.
“Qui serà ? Qui m’ho farà ?” Dijous 22 ho sabrem!!
Llegeix més»

MÚSICA A TERCER

Una de les cançons que hem treballat aquest trimestre amb els nens i nenes de tercer és “Quan seré gran”, voleu escoltar-nos?

RACONS A P5

Els alumnes d’Educació Infantil de P3, P4 i P5 hem començat a fer nous racons en aquest trimestre.

En aquest video us mostrem els diferents racons que realitzen els alumnes de P5:

APRENEM A JUGAR A ESCACS

El passat mes de novembre, les classes de quart  hem fet un taller d’escacs. La Bety, qui ens n’ha ensenyat, ens  explicava les normes i estratègies d’allò més bé i n’hem après força!
L’últim dia, per acabar les classes, vam fer un torneig tots els quarts… Llegeix més»

VISITA AL MUSEU VALENTÍ MASACHS

Els alumnes de 6èA i 6èB vam visitar el Museu V. Masachs els dies 29 i 30 de novembre.
L’objectiu era aprofundir en el coneixement de minerals i roques estudiades a Naturals i també de fòssils, sobretot de l´ullal de Mamut trobat a la gravera del… Llegeix més»

CELEBREM SANTA CECÍLIA

El 22 de novembre es celebra el dia de la música, i en aquesta setmana, els alumnes de parvulari hem tingut la sort de poder celebrar aquesta diada amb una audició ben especial: un concert de bateria a càrrec de Manel Blanes, el pare de… Llegeix més»