MUJERES EN ACCIÓN

Mares de l’Escola Montserrat, si esteu pensat en buscar o canviar de feina i voleu tenir un moment i un espai per a vosaltres, formant part d’un grup de suport, no ho dubteu, el proper dimarts dia 12 de novembre a les 9:00 hores, no podeu faltar a l’escola.

Madres de l’Escola Montserrat, si estáis pensando en buscar o cambiar de trabajo i queréis tener un momento i un espacio para vosotras, formando parte de un grupo de soporte, no lo dudéis, el próximo martes dia 12 de noviembre a las 9:00 horas, no podéis faltar a la escuela.

Taller de percussió a 2n

El dimecres 13 de novembre els alumnes de 2n van rebre la visita d’un músic percussionista. Va portar una pila d’instruments de percussió diferents i ens va explicar com van nèixer. Alguns d’ells fa molts i molts anys. També ens va comentar algunes anècdotes, com… Llegeix més»

CM “Percussió africana”

El dia 23 d’octubre els alumnes de CM van anar a l’Auditori Sant Ildefons a veure un espectacle musical que porta per títol “Percussió africana”. Els músics ens van ensenyar instruments, cançons i danses del continent africà amb uns ritmes d’allò més divertits.
Van gaudir molt!