Visita a Mercabarna dels Bioquímics (3r)

El dijous, 15 de febrer del 2018, els nens i nenes de tercer vam anar al Mercabarna, al CIP, Centre Interactiu del Peix.

Primer vam veure un museu on ens van ensenyar diferents tipus de pesca, com arriba el peix a la llotja i es fa la subhasta. I tot seguit, els majoristes agafen el peix en camions i el porten al Mercabarna, que és un mercat central,  on els botiguers compren  el peix.

Vam veure una parada de peix, vam fer un joc que consistia en que havíem de triar menjar saludable i veure si sortia la piràmide dels aliments. Vam aprendre que alguns peixos es camuflen ales roques,uns altres a la sorra, etc. També vam veure diferents  tipus de peixos i mol·luscs.

Quan vam sortir, vam anar a dinar i ens van donar: calamars a la romana, lluç, bunyols de bacallà i amanida amb gambes i olives. De postres un plàtan. Un dinar molt saludable.

ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ I  VAM APRENDRE MOLTES COSES DEL PEIX.

MIRA LES FOTOS AL SEGÜENT ENLLAÇ