Visita a la Barcelona Modernista 5è

El passat dilluns dia 26 de Febrer, els alumnes de cinquè de l’escola van realitzar una sortida a Barcelona, per tal de fer una petita ruta del Modernisme ja que Gaudí és l’autor que treballen a classe. La primera i més esperada parada va estar la visita al temple de la Sagrada Família, sens dubtes, una de les meravelles i més impactants obres d’Antoni Gaudí. Com no podia ser d’altre manera, ens van encantar i impactar tanta majestuositat.

Un cop acabada la visita al temple vàrem dinar al parc de davant per agafar forces per a continuar amb la ruta. Vam agafar el metro per anar fins a Passeig de Gràcia, una de les avingudes més emblemàtiques pel que fa al Modernisme a Barcelona. Allà vàrem poder veure les façanes de la Casa Batllò i Casa Milà (Pedrera), així com diferents elements com bancs, rajoles, fanals inspirats en les línies d’Antoni Gaudí.

MIRA LES FOTOS CLICANT A LA IMATGE