V SETMANA BIO A L’ESCOLA!

Ja fa uns quants anys que participem al programa d’Escoles Verdes de la Generalitat i formem part de la Xesc (la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya). Des del curs 2017-2018 l’escola cada any celebra una setmana Bio i, enguany, s’ha celebrat del 17 al 21 d’octubre.

Durant aquesta setmana s’han realitzat moltes activitats i tallers relacionats amb la sostenibilitat. Una activitat, que tant petits com grans han fet, ha estat la plantada als horts dels dos edificis! També hem pogut comptar amb la participació d’algunes famílies que han col·laborat en la realització dels tallers de pa casolà a les diferents aules. Moltes gràcies per la vostra implicació i participació!

Som Montserrat, som Escola Verda!