PROGRAMA LECXIT: LECTURA DE POEMES

L’Escola Montserrat participa des del curs 2019-20 en el programa LECXIT un programa gestionat per la Fundació Bofill que té per objectiu la millora de la comprensió lectora amb la intervenció setmanal en horari extraescolar de voluntariat en el centre. La clau de Lecxit està a treballar de forma lúdica i amena el gust per la lectura per a fer dels nens i nenes lectors orgullosos, segurs i preparats per a l’aprenentatge. Es tracta de crear un vincle lector entre el voluntari/a i l’infant.

Com a colofó del primer trimestre del curs 22-23, i també com a regal anticipat als voluntaris/es, mestres i famílies que van assistir al petit acte de cloenda, l’alumnat ens va sorprendre amb una lectura de poemes en veu alta.

Així, doncs, aprofitem per enllaçar-vos la notícia que s’ha penjat al web del Servei Educatiu del Baix Llobregat 5 i per donar les gràcies a tots els voluntaris/es i professionals que fan possible aquest projecte!

PROGRAMA LECXIT: LECTURA DE POEMES