APADRINAMENT LECTOR 1R I 5È

El passat dimarts 25 d’octubre els alumnes de primer i de cinquè van realitzar l’anual acte de trobada de l’apadrinament lector, on els padrins de cicle superior ajuden a llegir als seus fillols de cicle inicial i creen una relació i vincle molt maco.

Com sempre vam tenir la sort de poder comptar amb la visita de Ricardo Alcántara, el padrí de la biblioteca de l’escola, que ens va explicar la importància de la lectura i els hi va regalar als alumnes de primer un llibre que els hi va encantar.

Al final de la sessió els alumnes de primer van fer un petit regal als seus padrins de cinquè.